Forum - AoNE

FORUM PRZENIESIONE: www.newempires.gq

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie


Uwaga!
Forum Teamu New Empires zostało przeniesione.
Nowe Forum znajdziesz pod poniższym adresem:

www.newempires.gq - Zajrzyj!


Zapraszamy na nową stronę i przepraszamy za utrudnienia.


--- Age of Empires II: New Empires - nieoficjalny polski dodatek ---

  • Index
  •  » Opcje
  •  » Tworzenie własnej architektury do gry

#1 2013-07-18 10:51:48

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Tworzenie własnej architektury do gry

Już kiedyś mówiłem że zmiana tekstur architektury byłaby ciekawym pomysłem...

Mam mega zarąbisty pomysł

W grze można robić własne AI. Czemu by nie zrobić tak z teksturami architektury??
W AoFE pliki *.drs działają na zasadzie takiej że AoC wyciąga pliki z głównego folderu Data a pliki z FE są wyciągane z innego folderu data który znajduje się w folderze games chyba a pliki AI są wyciągane z folderu AI


Zróbmy to samo z architekturą!


Wyjaśnię to dokładniej...
Żeby zrobić własną grafikę do gry i łatwo wprowadzić ją do gry będzie trzeba zrobić plik *.drs który będzie posiadał grafiki *.slp z budynkami dla naszej tylko jednej civ. Budynki będą musiały mieć odpowiednią kolejność żeby w grze były dobrze czytane.

Opcja w edytorze, która będzie zmieniała architekturę będzie po prostu zmieniała na czas gry numery i adresy folderów z których brane są grafiki.

Grafiki będą pobierane z folderu "Architecture", który utworzymy w głównym katalogu gry. Opcja będzie pokazywała nazwy plików *.drs, a gracz będzie wybierał tą którą chce dać dla civ.


Przy takiej opcji zrobienie architektury z ciekawymi grafikami będzie banalne... Zrobimy kilka takich plików i myślę że na aok.heavengames się tym zainteresują i będą tworzyć własne pliki.

1. Pobierasz ciekawą grafikę
2. Robisz z nią scenariusz
3. I przy udostępnianiu dajesz kampanie razem z plikiem AI i DRS
4. Drugi gracz, który chce zagrać wkleja do folderu z gry te pliki
TYLKO TYLE i to będzie takie proste... teraz by zaistalować mod trzeba zmieniać w grze dużo i mody nie działają z niektórymi patchami... teraz wszystko będzie działać!


Co sądzicie??


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#2 2013-07-20 08:05:07

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Tworzenie własnej architektury do gry

napisałem na ten temat na empires2.net bo tam jest kilka osób co pracuje przy programowaniu to może coś doradzą:)

link do tematu: http://www.empires2.net/forum.php?m=sp&tid=3271#62307


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 
  • Index
  •  » Opcje
  •  » Tworzenie własnej architektury do gry

- Age of Empires: Age of New Empires -
| Home | Forum | Media | Cywilizacje | Użytkownicy | Profil | Wiadomości | Galeria | Szukaj |
Administrator serwisu: Yufus (Marcin96, MarcinLipa)
Moderatorzy: Camel123, SwordiM, Azure
Licznik wejść na wszystkie strony oddzielnie (wejścia od momentu powstania serwisu):

Dzienny licznik odwiedzin unikalnych (tylko od 25 lipca 2013 - nowy licznik):

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wwsse.pun.pl www.kurow.pun.pl www.fizole94.pun.pl www.narucio.pun.pl www.poradnikmfo.pun.pl