FORUM PRZENIESIONE: www.newempires.gq
Już kiedyś mówiłem że zmiana tekstur architektury byłaby ciekawym pomysłem...
Mam mega zarąbisty pomysł
W grze można robić własne AI. Czemu by nie zrobić tak z teksturami architektury??
W AoFE pliki *.drs działają na zasadzie takiej że AoC wyciąga pliki z głównego folderu Data a pliki z FE są wyciągane z innego folderu data który znajduje się w folderze games chyba a pliki AI są wyciągane z folderu AI
Zróbmy to samo z architekturą!
Wyjaśnię to dokładniej...
Żeby zrobić własną grafikę do gry i łatwo wprowadzić ją do gry będzie trzeba zrobić plik *.drs który będzie posiadał grafiki *.slp z budynkami dla naszej tylko jednej civ. Budynki będą musiały mieć odpowiednią kolejność żeby w grze były dobrze czytane.
Opcja w edytorze, która będzie zmieniała architekturę będzie po prostu zmieniała na czas gry numery i adresy folderów z których brane są grafiki.
Grafiki będą pobierane z folderu "Architecture", który utworzymy w głównym katalogu gry. Opcja będzie pokazywała nazwy plików *.drs, a gracz będzie wybierał tą którą chce dać dla civ.
Przy takiej opcji zrobienie architektury z ciekawymi grafikami będzie banalne... Zrobimy kilka takich plików i myślę że na aok.heavengames się tym zainteresują i będą tworzyć własne pliki.
1. Pobierasz ciekawą grafikę
2. Robisz z nią scenariusz
3. I przy udostępnianiu dajesz kampanie razem z plikiem AI i DRS
4. Drugi gracz, który chce zagrać wkleja do folderu z gry te pliki
TYLKO TYLE i to będzie takie proste... teraz by zaistalować mod trzeba zmieniać w grze dużo i mody nie działają z niektórymi patchami... teraz wszystko będzie działać!
Co sądzicie??
Offline
napisałem na ten temat na empires2.net bo tam jest kilka osób co pracuje przy programowaniu to może coś doradzą:)
link do tematu: http://www.empires2.net/forum.php?m=sp&tid=3271#62307
Offline