FORUM PRZENIESIONE: www.newempires.gq
Skoro ma być tu głównym tematem łupiestwo to mam pomysł:)
W AoE II Jednostki atakując budynki rzucają w budynek zapalonymi pochodniami... Co wy na to by zrobić taką jednostkę?? Będzie to jedyna strzelająca jednostka konna która będzie dobrze niszczyła budynki.
Jak by się dało tak zrobić żeby jednostka ta atakowała w ten sposób budynki a jednostki aby atakowała normalnie mieczem to by było git malina...! Ale to trzeba Rycha spytać czy zdoła to uczynić
Offline
No racja:)
Offline
No nie wiem, może to się przyda, fajna łucznica jednostka:
Kolejny screen:
I jeszcze jedna
Offline
fajna:) ale myślę że jednostka Songhajczyków nie powinna strzelać z łuku :/
Moja propozycja jest taka by atakowała normalnie zapewne jakimś mieczem a budynki żeby rzucała pochodniami i by miała bonus do atakowania budynków
Offline
To tak jak w twierdzy crusader/deluxe. Kiedy łucznik atakuje coś z dala, to atakuje z łuku, ale kiedy go ktoś takauje z bliska, posługuje się strzałą/ nożem, no nie wiem.
Offline
To mam taką propozycję
Jednostka przeciętnej ceny, szybka.
Można ją przełączać tak jak trebusz - atak z łuku lub atak mieczem...
Budynki atakuje pochodniami i ma bonus do niszczenia budynków
To będzie rewolucyjna jednostka i świetnie oddawałoby to tą jednostkę jako jednostkę do łupienia i najeżdżania wroga...
--------------------------------------------------------------------
EDIT:
Ja proponuję tak:
Jeździec uniwersalny ale nie wiem jaka nazwa... Najeźdźca czy coś
Konnica
Jednostka:
Atak: 4/7 (przed ukośnikiem: atak mieczem, po ukośniku: atak z łuku )
HP: 80
Pancerz: 1
Przebijanie pancerza: 0
Zasięg: 4
Elitarna jednostka:
Atak: 5/9 (przed ukośnikiem: atak mieczem, po ukośniku: atak z łuku )
HP: 80
Pancerz: 1
Przebijanie pancerza: 0
Zasięg: 4
Dodatkowe informacje: Jednostka posiada bonus do atakowania budynków. Atakuje je rzucając pochodniami.
--------------------------------------------------------------------
Myślę że sposób jej atakowania można rozwiązać na dwa sposoby:
1. Można zmieniać sposób atakowania tak jak w trebuszach. Budynki zawsze atakuje rzucając pochodnie.
2. Jeżeli jednostka znajduje się w odległości mniejszej bądź równej 2 to podjeżdża i atakuje. Jeżeli znajduje się w odległości większej niż 2 to atakuje z łuku. Budynki zawsze atakuje rzucając pochodnie.
Offline
Ciekawe pomysły, tylko jak je zrealizować?
Offline
Trebusz można zmieniać... złożony trebusz i trebusz rozłożony to wg komputera dwie różne jednostki które zmieniają się i są połączone w jedną...
Można to wykożystać zrobić dwie jednostki. Jedną która strzela z łuku i drugą która atakuje mieczem. W oknie gry na dole po lewej stronie zamontować u jednostki takie klawisze jak u trebusza ale jedna ikona to będzie łuk a druga to miecz. Najlepiej żeby były w jednym miejscu i gdy nasz wojak ma miecz wyświetlona jest ikona z łukiem i odwrotnie.
Trzeba będzie zrobić grafikę jak jeździec z mieczem chowa miecz i wyjmuje łuk (czas to tak z półtorej sekundy) oraz jak chowa łuk i wyjmuje miecz. Ta grafika będzie wtedy gdy zrobimy zamianę i to będzie jak rozkładanie trebusza.
Jak dla mnie to byłoby spokojnie do zrobienia
Offline
Bardzo ciekawa opcja na jednostke, taka innowacyjna totalnie
Możecie dac taka nazwe tej jednostki: Assagaj
Jesli was ciekawi co ona oznacza ta nazwa to prosze bardzohttp://pl.wikipedia.org/wiki/Assagaj
Ale osobiscie bardzo ciekawa nazwa jednostki jak dla mnie
Offline
Mi się bardzo podoba Bardzo dobra nazwa adekwatna do typu jednostki
Offline
Jestem zdziwiony, że do dziś używają coś takiego.
Offline
no cóż Afryka nie jest tak rozwinięta i często nie ma dostępu do nowocześniejszej broni. A wojny domowe robią swoje :/
Offline
Hmm, to może ta teksturka, troszkę się różni od tej, co podałem wyżej.
http://aok.heavengames.com/blacksmith/s … leid=10794
Offline
Myślę że teraz nie może być łuku... tylko jako że to assagaj musi mieć włócznię, którą będzie walczył i rzucał
Ale ogólnie to to jest wg mnie lepsze niż poprzednie
Offline
O wlasnie, w sumie moze miec wlocznie ktora mozna przelaczac na tryb walki wrecz i tryb rzucania, a jesli chciales by tak jednostka rzucala plonacymi pochodniami to rownie dobrze mozna jej dac przeciez do rzucania plonace wlocznie
Offline
Ale myślę że pochodnie będą fajniej wyglądały Takie obracające się w locie i lekko buchające ogniem przy uderzeniu w budynek
--------------------------
EDIT:
O proszę coś znalazłem
Tylko że nasza jednostka by rzucała z nieco większej odległości
Offline
Ooo już mi się podoba.
Offline
Mi też
Offline
O tym właśnie mówię
Offline
http://www.youtube.com/watch?v=OEevr0RzWdQ
wlasnie tak ma atakowac nasz assagaj
Offline
Dobry pomysl. Hm poprostu jednostka musi miec cos w stylu komendy rozkazujacej jej atakowac podczas zwyklej walki normalnie a podczas ataku budynku przez rzucanie pochodniami... To przeciez tak samo jak Villager ! On tez np podczas polowania zmienia sie w jednostke atakujaca z dystansu z lukiem
Offline
age of total war jednostki tak atakują więc zrobienie tego nie będzie problemem
Offline