Forum - AoNE

FORUM PRZENIESIONE: www.newempires.gq

Ogłoszenie


Uwaga!
Forum Teamu New Empires zostało przeniesione.
Nowe Forum znajdziesz pod poniższym adresem:

www.newempires.gq - Zajrzyj!


Zapraszamy na nową stronę i przepraszamy za utrudnienia.


--- Age of Empires II: New Empires - nieoficjalny polski dodatek ---

#1 2013-01-18 20:54:40

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Jednostka

Jednostka dla polaków;)

http://vlep.pl/w0r4gx.gif myślę że ta jest znakomita!

Nazwa: Rycerz polski

Trzeba ustalić hp i atak i te inne.

hp myślę że 120 a imperial 165... Co wy na to??


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#2 2013-01-19 13:29:18

 camel123

http://vlep.pl/jr1nqw.pngKompozytor&Historyk

7098764
Skąd: Dzierzgowo/Mława Płn. Mazowsze
Zarejestrowany: 2013-01-19
Posty: 622
Punktów :   
WWW

Re: Jednostka

Rycerz polski:

Atak Rycerza Polskiego - 10
Atak Elitarnego Rycerza Polskiego - 12 - 13
Hp Rycerz Polski - 120
Hp Elitarny Rycerz Polski - 150

Dodatkowe dane: Jednostka średnioopancerzona, nadaje się do dużych bitew.


"Prawda leży pośrodku - może dlatego wszystkim zawadza." - Arystoteles

"Ludzie potykają się nie o góry, lecz o krecie kopce" - Konfucjusz

Offline

 

#3 2013-01-19 14:01:45

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Jednostka

Ja proponuję tak:

Coś wymyśliłem i zaraz wyjaśnię dlaczego tak go osłabiłem;)

Rycerz polski:

Atak: 9
HP: 120
Pancerz: 1
Przebijanie pancerza: 2


Elitarny Rycerz polski:

Atak: 12
HP: 155
Pancerz: 1
Przebijanie pancerza: 2

Dodatkowe dane: Jednostka średnio opancerzona. Posiada bonus do pierwszego uderzenia z szarzy. Tzn.: Jeżeli jednostka przejedzie w linii prostej na mapie i uderzy w przeciwnika to atak pierwszego uderzenia jest dwukrotny. Pozostałe uderzenia mają normalną siłę.

Takie rozwiązanie będzie ciekawe ponieważ będzie trzeba umieć walczyć tą konnicą. Walka będzie ciekawa jak w prawdziwym świecie. Szarża i nawrót, i znów szarża i w kółko...


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#4 2013-02-09 13:07:07

Azure

http://vlep.pl/513fyw.pngGeniEd&liczby w Grze

Zarejestrowany: 2013-02-08
Posty: 233
Punktów :   

Re: Jednostka

Doskonala umiejetnosc, kiedys wlasnie nad tym myslalem sam ogolnie jako umiejetnosc dla jednostki ze przy bezposrednim zetknieciu z jednostka zadaje dodatkowe 100% obrazen bardzo dobre to bedzie dla naszego rycerza.

Offline

 

#5 2014-12-25 18:52:10

rychu0

http://vlep.pl/j6vf0h.pngProgramista

34359757
Zarejestrowany: 2013-01-30
Posty: 44
Punktów :   

Re: Jednostka

Hmm... podoba mi się ten pomysł. Najtrudniej jednak będzie chyba z tą szarżą.
Zobaczymy jak wyjdzie


Każą wrogów trzymać blisko? Ja pytam w jakim celu
Lepiej zniszczyć wszystkich zanim narobią problemów ~ Cytat autorski

Offline

 

#6 2014-12-26 11:06:25

 camel123

http://vlep.pl/jr1nqw.pngKompozytor&Historyk

7098764
Skąd: Dzierzgowo/Mława Płn. Mazowsze
Zarejestrowany: 2013-01-19
Posty: 622
Punktów :   
WWW

Re: Jednostka

Husaria przy pierwszym uderzeniu spowoduje krytyczne straty u wrogów, powiedzmy 15% życia, żeby nie było za trudno.


"Prawda leży pośrodku - może dlatego wszystkim zawadza." - Arystoteles

"Ludzie potykają się nie o góry, lecz o krecie kopce" - Konfucjusz

Offline

 

#7 2015-01-03 18:37:54

rychu0

http://vlep.pl/j6vf0h.pngProgramista

34359757
Zarejestrowany: 2013-01-30
Posty: 44
Punktów :   

Re: Jednostka

15% to u każdej jednostki inna wartość. Trzeba ustalić na sztywno ile hp zabierze


Każą wrogów trzymać blisko? Ja pytam w jakim celu
Lepiej zniszczyć wszystkich zanim narobią problemów ~ Cytat autorski

Offline

 

#8 2015-07-14 00:06:11

Azure

http://vlep.pl/513fyw.pngGeniEd&liczby w Grze

Zarejestrowany: 2013-02-08
Posty: 233
Punktów :   

Re: Jednostka

Hmmm.... Panowie, ja szczerze postawiłbym na unikalną jednostkę jako husarię. Z trochę wolniejszym i potężniejszym atakiem niż ciężka kawaleria ze stajni, ale posiadającą bonus do ataku przeciw piechocie, łucznikom i kawalerii. Prawda jest taka, że husaria kasowała wszystkie rodzaje jednostek na polu bitwy. Jednak aby nie było za łatwo należało by odpowiednio dać mniejszą szybkość ruchu dla husarii.
HP, atak, pancerz powinny być wysokie. Za to mniejsza szybkość ruchu. No i cena bardzo duża. Pamiętajmy, że Persowie również posiadają jednostkę, która ma mnóstwo HP. Załóżmy taki Husarz mógłby kosztować 110J + 150G

Offline

 

#9 2015-07-14 14:23:13

swordiM

http://vlep.pl/513fyw.pngKampanie&Wszystko inne

44670274
Skąd: Płn-Wsch
Zarejestrowany: 2013-01-21
Posty: 45
Punktów :   

Re: Jednostka

Cóż, ja uważam, że powinniśmy najpierw rozstrzygnąć czy mówimy o husariii sprzed Batorego, czy po nim. Jest to ważna kwestia, gdyż są to dwie dość różniące się od siebie formacje pod interesującym nas względem. Otóż husaria w wojsku polskim pojawia się około roku 1500 (być może trochę wcześniej) i jest to jazda na wzór serbski/węgierski. Ta husaria walczyła jako jazda lekka, używając charakterystycznych drewnianych tarcz, łuków, nadziaków, i, już wtedy, husarskich długich kopii. Jazda ta nie nosiła także pancerzy.
Po reformach Stefana Batorego (~1575) husaria zaczęła stawać się jazdą cięższą, ale nie ciężką. Zaczęto nosić metalowe półpancerze, hełmy (szyszaki, kapaliny), karwasze; koncerz stał się powszechniejszą niż dotąd bronią. Wtedy też husaria zaczęła święcić swe największe triumfy (Kircholm, Kłuszyn) oraz stała się główną formacją jazdy używaną w polskim wojsku.
Cóż, fakty są takie, że na husarię nie było mocnych. W polu husarię zatrzymać mógł tylko zmasowany ostrzał z broni palnej, a i to nie zawsze. Ja bym zrobił z naszego husarza jednostkę taką, o jakiej mówi Azure, z tą różnicą, że dałbym jej szybkość nieco większą niż zwykłej jeździe. Tak, husaria ma być OP, bo taka była w rzeczywistości. Jej piętą achillesową byłaby cena. Tu zasadza się cały problem, o to, żeby nie była za niska, i żeby nie była za wysoka (nieopłacalność produkcji). 160G + 130J + ~50D??


Nigdy nie lekceważ przeciwnika...

Offline

 

#10 2015-07-14 15:15:47

rychu0

http://vlep.pl/j6vf0h.pngProgramista

34359757
Zarejestrowany: 2013-01-30
Posty: 44
Punktów :   

Re: Jednostka

A może w castle age dać husarię na wzór tej sprzed batorego, a w imperial tą, która się uformowała po batorym


Każą wrogów trzymać blisko? Ja pytam w jakim celu
Lepiej zniszczyć wszystkich zanim narobią problemów ~ Cytat autorski

Offline

 

#11 2015-07-14 17:39:59

Azure

http://vlep.pl/513fyw.pngGeniEd&liczby w Grze

Zarejestrowany: 2013-02-08
Posty: 233
Punktów :   

Re: Jednostka

A to już jak uważacie. Tylko zwróćcie uwagę, że grafika jednostek unikalnych czy cena jednostki w ciągu ulepszeń nie zmienia się. Tak samo wygląda jednostka unikalna jak i "elite unikalna". Ta jazda ma byc naprawdę OP. Z tego co wiem z historii husaria rozstała rozgromiona dopiero ok. 1700 roku w bitwie, gdzie została zmasakrowana armatami.

Ja jestem zdecydowanie za husarią bo zobaczcie, że praktycznie w żadnej takiej strategii AoE podobnej nie ma husarii a przecież to szczególny rodzaj kawalerii..

Offline

 

#12 2015-07-15 13:40:57

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Jednostka

No właśnie i tego się obawiałem...

mamy na forum syf i wszyscy się gubią i to nie jest dziwne.
Na naszym forum były już tony dyskusji o husarii w różnych miejscach

Po pierwsze odsyłam do tego tematu: http://aoe2polskidodatek.pun.pl/viewtopic.php?id=204
Tutaj zawsze zapisuję ostateczne wyniki pracy (edytuję pierwszy post)
Takie tematy jak ten są już nieaktualne

Był plan taki by dać Polskiego Rycerza do Zamku i w erze imperialnej Husarza do stajni lecz ostatecznie uznaliśmy, że lepiej będzie dać husarza do zamku i nie mieszać.

Spójrzcie...

Husarz:

HP: 85
Szybkość: 1.35
Szybkość Obrotu: 0
Zasięg Wzroku: 4
Zasięg Wykrywania: 4
Zasięg: 0 lub 1 jeśli zropbimy długą kopię
Minimalny Zasięg: 0
Atak: 20 (Normalny)       
Bonusowe obrażenia: +10 pikinierzy, + 5 piechota
Opoźnienie Pocisku: 0
Celność: 100%
Błąd Celności: 0
Czas Przeładowania: 8
Obszar obrażeń: 0
Rodzaj obrażeń obszarowych: ?
Pancerz: 1/2
Rodzaje pancerzy dodatkowych: Kawaleria (0), Unikalne (0)

Elitarny Husarz:

HP: 110
Szybkość: 1.40
Szybkość Obrotu: 0
Zasięg Wzroku: 5
Zasięg Wykrywania: 4
Zasięg: 0 lub 1 jeśli robimy długą kopię
Minimalny Zasięg: 0
Atak: 35 (Normalny)       
Bonusowe obrażenia: +10 pikinierzy, +5 piechota
Opoźnienie Pocisku: 0
Celność: 100%
Błąd Celności: 0
Czas Przeładowania: 8
Obszar obrażeń: 0
Rodzaj obrażeń obszarowych: ?
Pancerz: 2/2
Rodzaje pancerzy dodatkowych: Kawaleria (0), Unikalne (0)

Dodatkowe dane dotyczące Husarza:
- możemy zrobić Husarii długie kopie. Wtedy ich zasięg będzie wynosił 1


A teraz wyjaśnienie:
Zauważyliście zapewne, że atak jest ogromny (20 i 35!). Czy to nie przesada? Otóż nie, ponieważ czas przeładowania to aż 8!
Chyba wszyskim nam zależy na tym by husaria dysponowała kopią. Husaria będzie atakowała szarżami.. Atakujesz i spier... ekhem.. uciekasz czym prędzej Husaria z pewnością będzie droga. I oczywiście zasięg trzeba będzie sprawdzić przy testach... Zamiast 0 możemy dać 1 z racji długiej kopii


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#13 2015-07-15 19:08:13

Azure

http://vlep.pl/513fyw.pngGeniEd&liczby w Grze

Zarejestrowany: 2013-02-08
Posty: 233
Punktów :   

Re: Jednostka

Ciekawa sprawa, a czas przeładowania to gorzej niż trebuszet czy katapulta xD

Wygląda ciekawie, ale za mało HP i pancerza

Offline

 

#14 2015-07-15 22:35:22

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Jednostka

Czas przeładowania musi być duży. Bo musisz uciec. Jednostka musi być zrobiona tak by opłacało się nią atakować szarżami. Kiedyś jakoś to liczyłem i wychodziło, że 8 to najbezpieczniejsze rozwiązanie. Ale to była tylko teoria.
HP trzeba będzie sprawdzić przy testach... Póki co jest nieco mniejsze, bo podczas ataków będziemy od razu spieprzać więc obrażenia i tak będą małe, a pamiętać trzeba, że koń jest bez zbroi.

Myślę, że zasięg kopii 1, a nie 0 będzie tu ok ponieważ husaria miała kopie na długość średnio 5 metrów podczas gdy szwedzkie znane długie piki to tylko 3.

Można się jeszcze zastanowić nad celnością... czy nie dać np 90/95% z racji błędu w celności kopii podczas szarży


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#15 2015-07-15 23:16:47

swordiM

http://vlep.pl/513fyw.pngKampanie&Wszystko inne

44670274
Skąd: Płn-Wsch
Zarejestrowany: 2013-01-21
Posty: 45
Punktów :   

Re: Jednostka

Cóż, czas przeładowania jest imho trochę za długi, sugerowałbym tu 6-7s. HP jest za niskie, nasz husarz pomimo dużego ataku dość szybko pada z rąk grupy championów (oczywiście grupa vs grupa); dałbym tak ~+15-20HP dla pierwszego,a drugi może 10??

Poza tym, dowodzenie grupą husarzy jest problematyczne (przynajmniej dla mnie). Na singlu walka dzięki pauzie byłaby efektywna, natomiast na multi, gdzie tej opcji nie ma, b. trudno jest szybko wybrać pojedynczy cel dla każdego husarza. Problem jest tej miary, iż "szarża" np. 3 husarzy "marnuje się" na 1 żołnierzu przeciwnika. Konsekwencji tego ruchu chyba każdy się domyśla. Nasza husaria zbiera baty od każdego naokoło przez co po 3-5 szarży umiera.

Na ten moment nasz husarz jest dobry na piki i łuczników pieszych, resztę będę jutro sprawdzał. Nie wiem jak to będzie wyglądać w starciu z kawalerią (nasz husarz ma 0 pancerza vs cav).

Cóż, na razie to tyle, po moich pobieżnych testach

PS. Co do celności niech będzie 100%, 1) to byli naprawdę dobrze wyszkoleni żołnierze 2) chyba każda z jednostek walczących w zwarciu w age'u ma 100% celności .


Nigdy nie lekceważ przeciwnika...

Offline

 

#16 2015-07-15 23:32:25

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Jednostka

Nad czasem przeładowania i i hp się nie wypowiadam bo nie testowałem tego...

A co do tego problemu z atakiem to z pewnością to jest problem.

A gdyby tak dać lekko większy zasięg wzroku i wykrywania? Wtedy można byłoby po prostu podjeżdżać husarią obok przeciwnika, po czym husaria (zaznaczona nadal jako nasz oddział) sama by atakowała i uciekała przy naszej komendzie. Czy to jednak za dużo kombinowania? Jak uważacie?

Możemy ewentualnie zrobić husarię jako ciężko jazdę z zasięgiem 1 dzięki czemu będzie mogła atakować masą jednostek i tyle.


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#17 2015-07-16 17:25:34

 camel123

http://vlep.pl/jr1nqw.pngKompozytor&Historyk

7098764
Skąd: Dzierzgowo/Mława Płn. Mazowsze
Zarejestrowany: 2013-01-19
Posty: 622
Punktów :   
WWW

Re: Jednostka

Co do tych szarż to ciężko byłoby tak grać Polakami w gierkach typu CBA hero


"Prawda leży pośrodku - może dlatego wszystkim zawadza." - Arystoteles

"Ludzie potykają się nie o góry, lecz o krecie kopce" - Konfucjusz

Offline

 

#18 2015-07-16 21:43:40

Azure

http://vlep.pl/513fyw.pngGeniEd&liczby w Grze

Zarejestrowany: 2013-02-08
Posty: 233
Punktów :   

Re: Jednostka

A może poprostu nie kombinować z szarżą tylko dać naszą husarię jako jednostkę standardową przy czym każdy atak jest w stanie przebić ileś jednostek w linii ? Aż tak nie kombinujmy
Mocna pancerna jednostka niczym czołg, odporna na pikinierów, do walki wręcz. Ale trochę wolniejsza i podatna na ataki z broni palnej i dodatkowo ujemny pancerz unikalny.

Offline

 

#19 2015-07-16 22:15:31

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Jednostka

No i tu się nie zgodzę gdyż husaria była szybka. Bardzo

Kilka ważnych faktów co do husarii:
- konie specjalnie hodowane dla tej konkretnej formacji. Sprowadzane. Konie były szkolone wiele lat.
- pancerz dość spory ale bez przesady
- duży atak.
- Długie kopie więc można dać zasięg 1 a nie 0
- Z racji długiego i drogiego szkolenia w rzeczywistości musi mieć to przełożenie na grę.


Nasza Husaria -> Jazda lekkozbrojna (pomiędzy lekką, a ciężką) z dużym atakiem, szybka, droga, długi czas rekrutacji, z zasięgiem 1. Tak?

Lub stara opcja z tą wymyśloną szarżą..
Stara opcja jest dobra z tego względu, że gdyby dobrze pokierować takim oddziałem to można dużo zdziałać, tylko trzeba to dobrze kontrolować w grze. W rozgrywkach w których nie byłoby to trudniejsze, husaria byłaby trudniejsza w obsłudze. To byłaby bardzo specyficzna jednostka...


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#20 2015-07-17 17:46:04

Azure

http://vlep.pl/513fyw.pngGeniEd&liczby w Grze

Zarejestrowany: 2013-02-08
Posty: 233
Punktów :   

Re: Jednostka

To już jak zrobicie, zależy czy wam chce się kombinować i warto zwrócić uwagę, że żadna jednostka w AoE nie atakuje w sposob "specyficzny". Zdecydowanie jestem za zasięgiem 1 (jak Kamayuk od Inków ma 1 zasięgu. A tak nawiasem to jeżeli dobrze pamiętam to jednostki pikinieropodobne z koszar mają 0.5 zasięgu ataku

Stawiałbym bardziej na ciężkozbrojną. Właśnie, i te cechy unikalne husarii dają nam nową opcję technologii unikalnej w jakiś sposób by wpływała na husarię.

Offline

 

#21 2015-07-17 18:11:28

 Yufus

http://vlep.pl/e7k5lr.pngHistoryk&Grafik

Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2013-01-17
Posty: 1077
WWW

Re: Jednostka

jaką technologię unikalna masz na myśli?


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" - Leonardo da Vinci
"Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo; dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?" - Picasso
"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy" - Michelangelo Buonarroti

Offline

 

#22 2015-07-18 00:29:05

Azure

http://vlep.pl/513fyw.pngGeniEd&liczby w Grze

Zarejestrowany: 2013-02-08
Posty: 233
Punktów :   

Re: Jednostka

Skoro na wiek Zamków mamy Pańszczyznę (bonus rolniczy), to niech unikalną tech Imperiala będą:
Propozycja 1:
- Konie Husarskie (zwiększa ilość HP husarii oraz jej pancerz)
Propozycja 2:
- Kopie Husarskie (ataki husarzy przebijają się przez kilka jednostek w linii i\lub zasięg ataku husarza +1)
Coś w tym stylu.

Dlaczego niby zasięg jeszcze +1 co daje zasięg ataku 2? Dlatego, że kopie husarskie były cholernie długie (nawet 6m) i jak goście stali za blisko siebie w linii to przy szarży husarz był w stanie kilku gości naraz przebić.

Wpadłem na jeszcze dodatkowy pomysł... Odnośnie tej szarży. Można by dodać jakąś opcję sprintu krótkiego dla husarii, co zwiększało by chwilowo jej szybkość powiedzmy do 1.70 i atak powiedzmy o 50% co pozwalało by na wykonanie szarży ale przy tym szybkość ataku spadała by tak ogromnie, że byłby w stanie wykonać tylko jeden atak i wycofać się.

Moja krótka propozycja husarza (tylko istotne informacje)

Husaria
HP: 120
Szybkość: 1.20
Obrażenia: 15
Pancerz: 2/2
Dodatkowe obrażenia: +6 piechota, +8 kawaleria
Czas przeładowania: 2.70
Pancerze: Kawaleria (5), Unikalny (-5)
Zasięg: 1

Elitarna Husaria
HP: 170
Szybkość: 1.35
Obrażenia: 22
Pancerz: 4/3
Dodatkowe obrażenia: +9 piechota, +13 kawaleria
Czas przeładowania: 2.70
Pancerze: Kawaleria (10), Unikalny (-5)
Zasięg: 1

Tryb sprintu (dostępny w wersji elitarnej):
HP: bez zmian
Szybkość: 1.70
Obrażenia: 44
Pancerz: 4/0
Dodatkowe obrażenia: bez zmian
Pancerze: bez zmian
Czas przeładowania: 15.00
Zasięg: bez zmian

Można by poprostu dać taką opcję jak rozpakowanie/spakowanie trebusza, tylko działało by to jako przełącznik między szarżą a normalną opcją.

Offline

 

- Age of Empires: Age of New Empires -
| Home | Forum | Media | Cywilizacje | Użytkownicy | Profil | Wiadomości | Galeria | Szukaj |
Administrator serwisu: Yufus (Marcin96, MarcinLipa)
Moderatorzy: Camel123, SwordiM, Azure
Licznik wejść na wszystkie strony oddzielnie (wejścia od momentu powstania serwisu):

Dzienny licznik odwiedzin unikalnych (tylko od 25 lipca 2013 - nowy licznik):

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fiore.pun.pl www.nos-nostale.pun.pl www.dbots.pun.pl www.wale-z-axsa.pun.pl www.tophax.pun.pl